Arşiv Tarama / Servis Büro Hizmeti

 

Son yıllarda bilgilerin elektronik ortamda bulunması gerekliliği ortaya çıkmıştır. Bu ihtiyacı karşılamak için gerçekleştirilen Dijital Arşiv Sistemi Projeleri yürütülmektedir.

Dijital Arşiv Projeleri ile birlikte ise Servis Büro Hizmeti ön plana çıkmaktadır. Bu hizmet sayesinde şirketlerin geçmiş yıllara dönük birikmiş dokümanlarının deneyimli Servis Büro Operatörleri tarafından bilgisayar ortamına aktarılması mümkün olmaktadır.

Servis Büro Hizmetinin dış kaynak kullanılarak yapılması şirketlere;

  • Uzman tarama operatörleri tarafından belgelerin en doğru formatta elektronik ortama aktarılması,
  • Deneyimli ekip tarafından düzgün bilgi girişleri,
  • Bilgi girişlerinin kontrolü,
  • İş gücü ve zaman tasarrufu,
  • Maliyetlerin düşürülmesi (sigorta, operasyon),
  • Belge tarama ve bilgi giriş sürecinin hızlandırılması,
  • Geçmişe yönelik bilgilerin en kısa sürede elektronik ortama aktarılması gibi avantajlar sağlamaktadır.

Sistemde tanımlanmış olan ve arşivde istedikleri bölüme girmekle yetkili olan tüm kullanıcıların elektronik arşive ulaşabilmelerinden dolayı belgelere fiziksel ortamda erişmek gerekmediğinden, dosyaların tamamı olmaları gereken yerde, güvenilir bir şekilde muhafaza edilebilmektedir. Böylece masalardaki dosya yoğunluğu azalmış, aynı dosyalarda çalışması gereken kullanıcılar için bir diğerini bekleme zorunluluğu ortadan kalkmış, dosyaların değişik yerlerde bulunmasından dolayı kayıplar ve gecikmeler kendiliğinden ortadan kaybolmuştur.

13

 

Açıklama: Tarama öncesi seperasyon işlemi

Açıklama: Seperasyonu biten paftaların taranması

Açıklama: Taranan paftaların bilgisayar ortamında düzenlemesi ile veri girişi işlemi

Doküman Sınıflandırması

A0 Tarama

        Edit / Veri Girişi

A4 Tarama